bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Tiden springer på som vanligt 😋

Kategori: Allmänt

Igår var en seg dag kände mig helt slut i kroppen
Emelie skjutsade Caroline till hennes innebandymatch Tilda & jag åkte upp till den började
Tjejerna vann sin första match GRATTIS CAROLINE BRA KÄMPAT💖
Sen var det hem & soffläge somnade med Tilda vaknade först halv sex OPS!
Bara att sätta fart med middagen blev kycklinggryta med rosepeppar & nudlar
Mumsigt blev det
Fortsatte dagen med soffhäng skönt emellanåt

Idag är det måndag & ny vecka städat hela övervåningen idag tog sin lilla tid 😫
Vikt massa jä**a tvätt hängt massa j***a tvätt lagat mat köttfärssås & makaroner blev det snabbt & ok eldat
Efter middagen for jag Robin Caroline & Busan till Uppsala då Robin hade innebandymatch mot FBC låg under med 5-2 men matchen slutade oavgjort GRATTIS ROBIN BRA KÄMPAT 👍
& jag då världens smartaste morsa sa lite sturskt du får en 100:- per mål han brukar väldigt sällan göra mål då han spelar back men idag lyckades han pytsa in ett mål nästan två kunde blivit dyrt 😜 ska nog hålla truten framöver & köra 20:- / mål som vi brukar ha hihi
Så nu gäller ju samma för Caroline nästa match (hoppas det inte blir för många mål ) hihi nä nu var jag elak
❤ har gått & lagt sig tidigt idag börjar bli kanonförkyld
Själv sitter jag & läser dagens reklam väntar på sista tvättmaskinen & att familjen annorlunda ska börja vid 24,00
På återseende ha en bra natt KRAM💤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: