bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

👎 Jobbig dag 👎

Kategori: AllmÀnt

Fredagar varannan vecka Ă€r alltid jobbig fy f_n inte för att det Ă€r jobbhelg utanför att det innebĂ€r 3 dagar utan lilla underbara sessan đŸ˜„
Vet att hon har det jĂ€ttebra hos mormor & morfar evigt tacksam för att ni finns❀
Varit en lÄng vecka med en heldel övertid sessan har fÄtt gÄtt jÀttelÄnga dagar pÄ dagis varit sist kvar nÀstan alla dagar denna vecka kÀnns inte sÄ kul vet Àven dÀr att hon Àlskar vara pÄ sitt dagis & att det inte gÄr nÄgon nöd pÄ henne men det gör ont i mitt hjÀrta kÀnns som jag skulle behöva vara flera....
TACK min underbara Emelie för att du fixar & donar hÀr hemma hjÀlper till att fixa middag hÀmtar Caroline i stallet Àr dig evigt tacksam
SjĂ€lvklart Ă€r jag tacksam över det Robin & Caroline oxĂ„ gör ni Ă€r guldvĂ€rda alla mina 4 Ă€lskade barn ❀
Tomt var det nÀr jag kom hem ikvÀll bara Roger & Robin hemma Emelie hos kompis Caroline pÄ fredagscafet
Inte sett mycket av Robin sen jag kom hem sitter mest pÄ rummet & spelar det Àr hans helgnöje
TvÀttat & hÀngt lite sen jag kom hem tagit fram middag till imorgon
Nu ska jag nog försöka sova kĂ€nns lite tungt idag men men Ă€r nog för att jag Ă€r trött 😮
Sov gott kram

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: