bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Berg & dalbana

Kategori: Allmänt

Ja mycket händeri livet......
 I månadsskiftet augusti/september bestämmer jag att vi ska gå skillda vägar kändes som den bästa lösningen för alla parter
2 oktober flyttar Roger ut till sin bror efter att omständigheterna förändrats till ohållbart
Jag & barnen bor kvar & kämpar på.......
Livet har gått mycket upp & ner på både gott & ont under denna tid 
I december åker jag med min brukare kollegor hennes anhöriga till Tenneriffa för att träna i värmen
Det blev en vecka fylld med jobb reflektioner bad & sol härlig kombo 
Skönt att kunna ladda om fylla på energi till vardagen
Sen hände det som man inte tror ska hända så här fort den 16 december träffar jag den STORA KÄRLEKEN IGEN efter den 23 december då han fick träffa barnen har vi inte varit ifrån varandra mer än när jobbet kallat 
Det känns som vi känt varandra hur länge som helst vi pratar om allt vi skrattar & har det underbart tillsammans
 
Julafton firar vi hemma hos min moster & morbror +övrig släkt go mat tomte & massa mys
Barnen var nöjda med sina julklappar
Tilda var livrädd för tomten han var jätteläskig i år igen hihi
På juldagen firar barnen med pappa farbror & kusinen & jag jobbar
Det nya året firar vi in med goda vänner & <3 barnen var nöjda 
 
Nu har jag med hjälp av mina underbara föräldrar bestämt att jag & barnen ska lösa ut deras pappa & bo kvar i huset
Barnens pappa har även flyttat 110 mil bort 
Lillsessan har inte träffat sin pappa sen den 25/12 tills i lördags den 8/2 var lite resarverad men det lossnade lite efter ett tag
Trodde att när man inte träffat sin dotter på så länge då trodde knäppa jag att man skulle leka lite med sessan  nä vi sitter vid tvn istället..........
Nu imorgon är man ledig & då ska jag & sessan åka till pappa för en liten träff igen 
Nä nu ska jag mysa lite i soffan innan <3 kommer hem från en polare
På återseende hoppas på imorgon igen om tiden räcker till KRAMEN TILL LIVET 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: