bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Helg=ledigt 👍

Kategori: AllmÀnt

IgĂ„r hĂ€mtade jag ❀ & Emelie pĂ„ sjukhuset handlade lite fredagsmys pĂ„ Willys tankade bilen sen bar det av hemĂ„t.
HÀmtade en trött Busan pÄ dagis varit dÀr sen 6,00 usch stackars liten hÀmtade upp henne vid 14,40 dÄ satt de & Ät mellis
Hade varit en bra dag
Emelie fixade middag fuskpizza som vi Ät framför tvn kollade gladiatorerna & farmen
Busan somnade i mitt knÀ under farmen
Jag var helt slut igÄr jag me somnade till & frÄn hela tiden i soffan
Gick & lag mig nÀr Caroline kom hem igÄr 23,40- tiden

Idag gick jag inte upp förrĂ€n 9,30 ❀ & Busan hade kokat kaffe & gjort vĂ€lling
Myste med lelle & Pippi innan vi gick upp & fixade frukost
Sen var det duschning för alla & göra oss iordning för att Äka & gratta morfar som fyller Är
DĂ€r var det massor med folk Busan lekte med Millah & Troya
Sen var det bara hem & fixa middag grönpeppar biffar potatisgratÀng sallad
Packade 10kg köttfĂ€rs sĂ„ nu finns det mat i frysen 👍
Busan Ät ingen middag ingen lelle slocknade i soffan kvart över Ätta
Nu har sonen kommit hem frÄn Falun & New body cup SM för P-97 7:a i Sverige blev dom bra kÀmpat Sirius P-97
Nu lite chipsmys & nÄtt skitprogram pÄ 4:an snart blir det kudden
Nej nu vara lite social

SOV GOTT KRAM đŸ’€đŸ’€

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: