bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

đŸ€đŸ„đŸŁđŸ”GLAD PÅSK đŸ€đŸ„đŸŁđŸ”

Kategori: AllmÀnt

Onsdagen sprang ivÀg jobb dagis skola som vanligt hem fixade middag köttfÀrssÄs & spagetti snabbt & bra
Robin for pÄ trÀning Emelie var pÄ GrÀnby centrum med en kompis Caroline var ute med kompisar Tilda & jag for till mormor & fikade & hÀmtade salva till Tildas rumpa dÄ hon varit lös imagen * flera idag pÄ dagis men Àter & Àr pigg
Antagligen hade det varit sÄ starkt sÄ det hade gÄtt sönder i lillarumpam det blödde en del & sved mammas lillahjÀrta
Efter det blev det hem & nattning av T


SkĂ€rtorsdagen Ă€r det idag🐣🐣🐣🐣
Stora barnen Àr i skolan & Tilda pÄ dagis
Efter lÀmningen pÄ dagis sÄ for jag till Uppsala för att köpa en till britax multi tech 2 till denna begagnad har inte rÄd med en ny till
Sen blev det en snabbis till barnens hus för att ta reda pĂ„ vad det var för besafe stol vi har för den ska nu sĂ€ljas frĂ„gade Ă€ven lite om andrahansdvĂ€rdet pĂ„ Brio happy vagnen det stod högre Ă€n jag rĂ€knat med 👍😜
Tittade Ă€ven pĂ„ en ny sittvagn vill sĂ„ gĂ€rna ha en emmaljunga scooter 😉
Billiga NOT 2800:- för en ny tyvĂ€rr ligger dom nĂ€stan dĂ€r begagnade 👎👎👎
Efter det blev det ackis för team möte med ❀ det gick bra allt för honom det blir fortfarande framsteg vilket Ă€r skönt
Mötte upp Emelie vid Willys handlade lite pÄskÀgg & godis till & en hel del mat & blöjor
Var till Toyota & visade upp skadan pÄ min bil skulle fÄ lÀmna in den 10 april sen kunde det ta allt frÄn 5-10 arbetsdagar innan jag fick tillbaka den
Rullade frĂ„n Uppsala runt 14,30 hĂ€mtade Busan pĂ„ dagis var in & handlade lite fika pĂ„ Ican hemma glömde det i stan 👎
Vi kom hem samtidigt som Robin & Caroline kom frĂ„n skolan tajming bĂ€r hjĂ€lp 😜
Fikade lite tillsammans sen var det dags att Äka upp till mamma , min mormor & morfar min moster & min kusin subtila fick vara lite pÄskkÀrring
Tiden bara rusade ivÀg som vanligt sÄ det blev att ta hem tvÄ familje pizzor till middag i stÀllet
Skjutsade Caroline till Nicole som Àr hos sin mamma imorgon drar dom en vÀnda med Ekerö bÄten
Nej nu mĂ„ste jag sova tack & god natt đŸŁđŸ”đŸ„đŸ€đŸŁđŸ”đŸ„đŸ€đŸŁđŸ”đŸ„đŸ€đŸŁ

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: