bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Shit vad händer?????

Kategori: Allmänt

Hjälp var tar dagarna tiden vägen ????
Igår var Busans första dag på dagis sen veckan före jul = långledigt hihi
Kan ju inte påstå att det gick bra 😥alla hennes fröknar hade planering så dom fick tjuvhålla henne & jag sprang därifrån inte vad man behöver just nu kände mig som VÄRLDENS SÄMSTA MAMMA 😢
Hämtade upp Anki som oxå skulle till ackis på sjukgympa trevligt med lite sällskap påvägen in 👍
Ringde dagis & kollade om Lill Busan fortfarande var ledsen hon hade stått vid personalen en stund sedan hade hon gått & lekt älskade lilla skruttan 💔
Gick upp till ❤ men han hade psykologtid stackarn var helt slut när han kom tillbaka brukar inte vilja vila när jag är där men det ville han
Jag hade tid med läkaren 11,15 fick ställa lite frågor som jag undrade över & hon berättade vad de hade gjort hela förloppet till nu
❤ Kom upp när jag satt där inne såg piggare ut
Var iväg till pressbyrån köpte lite lunch skyndade tillbaka åt lunch med ❤
Sen var det dags för sjukgymnasten & jag fick vara med himla så duktig han är tränar & kämpar nå otroligt
Efter det var det dags för mig att åka & ❤ skulle träffa logopeden 👍
Åkte & hämtade bilen hos brorsan tog en kaffe pratade lite sen var det dags att fara hemåt hämta Busan & fixa mat det blev slömat korv & makaroner
Stannade påvägen & gav Caroline en macka innan träningen
Hämtade bus hade varit en kanon dag 💖
Sen var det dags för nästa att åka på träning Robin tränade tidigare idag 18-19 & i allianshallen!
Städade & plockade inför idag då de skulle komma från sjukhuset & bedöma vad som måste åtgärdas innan hjärtats första permis
Möblerade om lite i v-rummet
Tvättat i massor snart allt tvättat då ska det bara vikas 😝
Idag blev det potatisgratäng & kassler
Robin har varit på match i Märsta mot Arlanda gick Inge bra förlust 10-1
Burit i massor med ved 6 Ikea kassar så nu klarar vi oss ett par dagar

Måste säga att det är väldigt tomt & ensamt utan ❤
& en jäkla massa & göra nu ska man ju göra allt skälv
Måste berömma mina duktiga tålmodiga stora barn EMELIE ROBIN & CAROLINE ta cl för all hjälp & att ni finns ÄLSKAR ER ALLA 4:à
Nej nu hänga matchkläderna & sen sova
God natt sov gott & var rädd om varandra livet kan ändras fort 💞

Kommentarer


Kommentera inlägget här: