bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Allt fortsätter...........

Kategori: Allmänt

Lugn & härlig morgon ✨
Pappa kom strax efter 9 för att hämta släpkärran då deras nya kyl & frys kommit
Japp här är allt som vanligt ❤hemma & fixar & donar jag på jag på jobbet
Busans rum är färdig tapetserat nu är det bara måla golvlister & vänta på att heltäckningsmattan kommer in på bauhaus så är det klart
En bra bit på väg men mycke kvar kontoret , köket , matrummet gamla vardagsrummet , trappen till övervåningen nere är det toalett & tvättstuga
Känns som det aldrig tar slut tur att jag har en så händig älskling så vi kan göra allt själva DU ÄR BÄST ❤
Vi har iallafall gjort gillestugan , Carolines rum , Robins rum , Emelies rum , vårat sovrum & nya tv-rummet som jag är skitnöjd med fick tjata länge innan ❤ var övertalad 😜
Nu ska jag umgås med den delen av familjen som är hemma
Nejdå det är bara Caroline som är hos kompis Emilia & sover över igår hade Robin kompis Oskar som sov över
Ännu en dag till ända

Kommentarer


Kommentera inlägget här: