bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

❤ 2013 ❤

Kategori: Allmänt

Hade en underbart lugn & skön kväll igår när jag kom hem
Emelie & ❤ hade fixat förrätten toast Skagen & huvudrätt grillad fläskfilé potatisgratäng bea tatziki sallad baugett när jag kom hem fixade jag efterrätt marängsviss & iris coffe till ❤ Micke Emelie & mig
Aldrig smakat förut 😖 kommer inte göra det igen heller 👎
Satt & småpratade & lyssnade på musik fram till 12-slaget
Smällde lite raketer & sen blev det sova för mig & lill busan
Nu är jag på jobbet igen 10-21 just nu tar vi det bara lugnt dricker kaffe & ser på Huss
Känner mig lite små seg idag fast det var en nykter kväll igår
Nej nu lite lugnt en stund till sen fortsätta med rengöring av bänkar & tvätten
Ha en underbar dag

🌟 KRAM 🌟

Kommentarer


Kommentera inlägget här: