bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Ny start

Kategori: Allmänt

Ny vecka nya utmaningar
Tonåringarna kom iväg till skolan som vanligt kollade febern på Tilda 37,1 tyckte hon var varm igår igen & mycket snorigare men sån tur var hon pigg & alert imorse
Hon har tjatat om dagis sen i torsdags vi tog det lugnt på morgonen eftersom jag fortfarande inte kan jobba då blåserna är kvar :-( pratade med 1177 idag igen & man ska inte jobba om blåsorna är kvar 👎
Efter jag lämnat på dagis vid 10 for jag förbi hos Anki på en liten fika det var länge sedan vi sågs
Tack för en trevlig pratstund 💗
Hemma igen blev det lite skotvätt då Caroline hade typ badat i lera med sina vita tygskor blev inte helt rena men bättre
Pratade med Norrlandsimport ang gjutjärnsspisar & skorstenar
Helt sjukt skorstenarna kostar dubbelt så mycket som spisen 👿
Sen har jag måttat alla golv på övervåningen funderar på ett enhetligt golv i hela övervåningen
Lutar åt att det blir ett mörkt valnöts golv laminatgolv tror jag
Men vi får nog ta några rum i taget blev lite mycket pengar annars kamin & skorsten ska ju oxå inköpas + att både Caroline fyller 14 år & Emelie fyller 18 år vilket innebär inte bara presenter utan oxå kalas dyrast blir det nog med 18 årsfesten då det ska vara fest för både släkt & kompisar
Har funderingar på att det blir på 2 olika dagar antar att vi får utrymma när det är kompisfesten 😘 eller kanske får vara hemma & köra markservicen
Det får vi fundera & planera runt först blir det 14 års kalas den 25/9
Funderar på att baka imorgon då jag ändå inte får jobba
Städning står oxå på schema & ringa skolan ang mina studier som halkat efter igen pga för mycket jobb drar mig för de samtalet BLÄ!!
Nej jag som skulle sova tidigt ikväll hihi fastnade på Mirkas sida med väggdecorer finns så himla många fina blev lite väl dyrt så det får vänta ett tag
SOV GOTT ALLA UNDERBARA 🍀

Mina blåsor 👎👎👎👎👎👎👎👎👎

Kommentarer


Kommentera inlägget här: