bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

🎁KALAS DAGEN 🎁

Kategori: AllmÀnt

Idag var det jobb igen & Tildas första dag pÄ dagis pÄ 9 dagar.
PÄ jobbet idag blev det en svÀng till Ikea passade pÄ att köpa lite servetter till i kvÀll pÄ vÀgen hem stannade vi pÄ Coop i Almunge för att handla glass passade pÄ att köpa saft till i kvÀll det var helt slut hemma
Pratade med ❀ pĂ„ vĂ€gen hem om vad vi skulle ha till middag kom fram till att det fick bli korv & bröd svĂ€ngde in pĂ„ Ica för att handla det som inte fanns hemma , köpte tvĂ„ buketter rosor vita & röda satte ihop en fin bukett av det đŸŒčköpt kladdkaka & grĂ€dde fall inte tĂ„rtan skulle rĂ€cka
For vidare till dagis & hĂ€mtade Tilda som haft en kanondag varit pĂ„ utflykt med ryggsĂ€ck med gofika i 👍
Äntligen hemma sĂ„ blev det snabbt middag sen duka lĂ€gga fram kakor tina bullar tĂ€nda ljus & fĂ„ lite mysfaktor hĂ€r hemma
Det blev nĂ„gra stycken som kom ❀ bror , kusin Linus min mormor & morfar mamma & pappa min moster hennes man deras barn Emil & Sara + hennes kille & hans tvĂ„ barn Saga & Neo sist kom min bror hans sambo lilla Millah & hunden Gizmo
Caroline var nöjd fick pengar presentkort blomma & nÄgon olivtvÄl + en shopping dag med mormor i Uppsala med middag pÄ resturang
❀ blev Ă€ven grattad av mamma & pappa 1000:- pĂ„ biltema 500:- av min mormor & morfar & en Jack Daniels med honungssmak av min moster & morbror med barn & respektive
Tilda & Saga lekte jĂ€ttebra pĂ„ Tildas rum Ă€ven Millah & Neo var med 💓
Vid 21-tiden hade alla farit hem ❀ & jag röjde undan allt
Sen var det dags att lĂ€gga sessan jag pratade med Hanna i telefon en stund medans ❀ lag sessan
Kollade lyxfĂ€llan , sen kolla ett spel till Robin pĂ„ nĂ€tet fanns ej 👎hur kan ett sĂ„ gammalt (2Ă„r) vara slut sĂ„lt över allt
Sorterat tvÀtthögarna till imorgon kört igÄng en maskin.
Nu Ă€r jag slut som artist sĂ„ god natt đŸ’€

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: