bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

💐 HELGEN 💐

Kategori: AllmÀnt

För min del har helgen gÄtt i jobbet tecken jobbat lÄng pass lördag 10-00 & söndag 10-21.
IgÄr lördag var jag & min brukare först pÄ 85 Ärs kalas Ät smörgÄstÄrta & princesstÄrta Mmm
Sen blev det hem & vila för henne jag fixade middag kÄlpudding potatis & grÀddsÄs.
Vid halv sex begav vi oss mot Stockholm & Maximteatern för att se Janne Shaffer helt underbar show blev en lÄng kvÀll hemma efter midnatt
SvÄrt att somna varva ner sÄ klockan blev halv tvÄ innan jag hamnade under tÀcket.
❀ har stĂ€dat & fixat hĂ€r hemma under helgen.
Lillsessan har fortfarande blĂ„sor sĂ„ hon blir hemma med ❀ imorgon febern har dock gett sig
De andra tre har bara tagit det lugnt i helgen ja Caroline har haft Nicole hÀr hela helgen.
Inte hÀnt sÄ mycket hÀr inte vad jag har koll pÄ i allafall hihi
Nu blir det rygglĂ€ge i soffan med Beck & enb snarkande ❀ i andra soffan en stund innan sĂ€ngen


HA EN FORTSATT HÄRLIG SÖNDAG

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: