bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

❤ Tidsbrist ❤

Kategori:

Onsdag 24/10
Lämnade liten på dagis jobbade mellan 9-16 sen hem & fixa sig byta lite kläder kamma igenom håret var typ det de blev hihi orka anstränga sig NOT
Sen for jag Caroline Nicole Hanna & hennes mamma till Thuns för den årliga modeuppvisningen träffade mamma där
Tittade på uppvisningen Caroline vann ett nagelackskit på sitt biljettnr & mamma vann en supermysig lila morgonrock 2 vinster på de 5 lotterna jag köpte YES
Sen shoppade vi lite köpte servetter för 10:- paketet & två tunna stickade tröjor från vero moda en svart & en korall för 50:-/st två tunna genomskinliga skjortor svart & vitt för 75:-/st trosor köp 3 betala för 2 blev det oxå en t-shirt till Emelie & 1t-shirt till Caroline hittade en skitsnygg grå dunjacka till Robin som min rara mamma betalade TACK mamma han blev supernöjd
Hemma igen vid 22-tiden trött ab

Torsdag: 25/10
Blev ändring idag skulle ha varit ledig men vi fick ett återbud igår på en hjärnskadekurs så det blev de att gå på
Så lillsessan fick lång dag på dagis 8-17,30 URK!
Men kursen var suveränt bra ser framemot nästa tillfälle om två veckor 😃
Passade på att handla lite blöjor & mat på vägen hem
Väl hemma igen fick jag hjälp av lillsessan att plocka upp varorna & sen hade vi lite mys innan hon skulle sova
Blev ingen rolig natt liten vaknade ett par ggr && grina över ont i örat gav henne tillslut en supp & välling sen somnade hon & sov hela natten
Men min natt var inte så rolig hade sendrag i ena benet & muskelkramp i det andra bara att upp & knata runt sån tur var sov liten vidare då 👍

Fredag 26/10
Idag var en seg dag att komma upp till jobbet berodde garanterat på den roliga natten som var jobbade 10-21
När jag kom hem så var vara Robin vaken ❤ & liten snarka i kapp Emelie var ute & åkte med sina kompisar Caroline var på fredagscafet
Emelie hämtade upp Caroline vid 23 så nu är de hemma
Så nu är det dags att sova morgondagens att göra lista:
# mamma & pappa kommer med ett glasskåp till Emelie
# Jag Tilda & Caroline ska på innebandymatch i Almunge
# ❤ ska besikta min bil
# gratta kusin Linus som fyller 20 år
# sen ska det börja spacklas i sovrummet
# mysmiddag med familjen ska oxå hinnas med
# och dock att inte glömma översvämningen i tvättstugan som ska fixas
# & huset behöver städas & röjas
Så nu är det dags att krypa ner i sängen
KRAM & SOV GOTT 💤💤💤💤💤💤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: