bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Fredag försvann & lika lördagen

Kategori: Allmänt

Igår var det dagis , skola & jobb.
Jag jobbade kortdag 9-16 hämtade sessan efter jobbet.
De bar ute & lekte hon hade ett jätte rivsår i pannan knallröd på kinden & näsan men ingen visste va som hänt ovanligt NÄ 👎👎& till råga på allt så hade hon inte sovit skit kul vi som skulle bort på kvällen
Jaja nog med gnäll vi for hem & gjorde middag korv & potatiskroketter
Sen blev det Almunge & gratta min Goa moster massa gott fika & tårta
❤ körde Caroline & Nicole till fredagscafet & Robin till Adrian för de skulle träffas ett gäng killar & ha FIFA turnering
Tilda lekte med S , N & kusin Millah fullt ös men hon var inge gnällig alls där utan hade superkul 👍👍
Var super trött när vi kom hem ❤ la sessan & jag hängde tvätt & vek massa rentvätt
Sen blev det sängen
IDAG LÖRDAG
Jag for till jobbet vid 9,00 ❤gjorde frukost till tjejligan stektägg
För idag var det viktigt med ordentlig frukost för Caroline idag var det premiär match i innebandyn 👍👍
10,10 var det samling i Almunge med kursen inställd på Örsundsbro
Fick sms under dagen av Annica att hon hade en väninna som ville komma &kolla i shoppen fick lite sålt ett didriksons set & en carte regnoverall 😜
Han dammsuga övervåningen & börja plocka uppe vid Emelies rum blivande tv-rummet dammsugit & dammat
Var ut en sväng med sessan & kollade när ❤ putsade det sista på grindstolparna & klipptegräset
Fixade lite middag fläskfilégryta & pressad potatis sallad mumma
Efter middagen blev det lite lördagsmys för Tilda
Hon somnade i min famn i soffan ❤SUPER DUPER MYS❤
Nu ropar sängen på mig med Natti natt
❤ KRAM❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: