bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Tisdag 6/11

Kategori: Allmänt

Mys morgon med 3 av 4 barn + 1 bonuskompis
Iväg med liten till dagis sen snabbt in & handla bröd & grönsaker till lunchen på jobbet
Sen blev det vidare med Carolines skola för utvecklingssamtal fanns lite inlämnings rester där av många inte godkända ämnen men blev resterna gjorda så skulle det gå bra mentorn skulle ta fram en lättare & mera intressant bok som hon skulle läsa & recensera kändes SKÖNT att veta ska även gå i mindre grupp i engelska så hon börjar prata engelska & mindre grupp på alla matte pass
Men kan lova att det blir mycket framöver för henne & jag får mana på
Vidare till jobbet för utbildning i lyftteknik han vara med i ca 45 minuter sen var det ner till skolan igen & möta upp Robin för hans samtal & där var det oxå massa rester oinlämnade uppgifter & några omprov som måste göras för att få betyg i ämnena
Kommer även att ta bort sin profil ett tag för att kunna lägga 80 minuter på extra hjälp runt dessa rester & ev en 45 minuters läxhjälp till i veckan
Så där är det mycket att jobba med nu & inte bara lite påputtning utan där kommer det bli att tjata 👎👎 tror jag HOPPAS jag har fel sånt tar sån energi
Åter till jobbet & kursen som jag nu missat 1 timme på men kom tillbaka lagom till lunchen mums chili con carne sallad bröd 👍👍
Det jag han vara med på tyckte jag var bra se fram emot nästa vecka då de fortsätter.
Efter mötet for jag hem fixade kaffe sen kom min kollega & vi fortsatte att jobba med mål kring vår brukare som våran chef ville att vi skulle utveckla fram till 17.00
Familjen kom hem en efter en
Robin for till stan för bio med några killkompisar nya Bondfilmen var hemma vid 22-tiden
Caroline var oxå till stan efter sitt samtal men hon skulle vara hemma senast 15
Emelie hade sitt utv-samtal själv nu när hon är 18 får inte mamma vara med längre 😞
Hon åter rester sen igår innan hon drag till Mattias då hon är ledig imorgon
❤ har lagt klart golvet & målat listerna en sista gång så imorgon kan vi flytta in 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Gjorde köttgryta med bacon paprika lök morötter i & potatis till gick hem hos alla
Tvättat lite så nu är det tomt i korgen får se hur länge 😲
Nu ska här sovas nu dag imorgon med jobb
KRAM SOV GOTT 💤💤💤💤💤💤💤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: