bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Onsdag = trött AB

Kategori: Allmänt

Shit imorse var en tröttdag försov oss vaknade vid 9 fick väcka Busan som fortfarande sov gott wird hon brukar alltid vakna runt 7- tiden
Så morgonen blev stressig & när jag är stressad vem sätter sig på tvären då jo lillbusan URK!
Emelie var ledig som vanligt på onsdagar så hon hjälpte mig att göra lelle & fixa
Busan skulle ha varit på dagis vid 9,30 men vi kom dit 9,45 bara lite sena hihi
Sen snabbt in på Ica handla ost skinka paprika tomater peppisar mögelost till personalmötet idag jag ansvarade för fikat
Bakade bröd igår när jag kom hem vid 21,30 tekakor till jobbet & så blev det två limpor till oss hemma mums!
Skrev även i ordning menyerna till jobbet förslag på inhandlingslistan & ansvariga för fikat på de kommande personalmöterna
Kom i säng vid 2-tiden var nog därför jag inte hörde klockan imorse
❤ målade färdigt muren & panelen igår du är så duktig 👍
Caroline åkte hem från skolan idag mådde kymigt ont i kroppen & magen 👎stackars min lillgumma om hon åker hem är hon inte pigg 😞
Rymde från jobbet en kvart idag körde ner Robins innebandygrejor & lite mellis åt honom då de skulle åka buss till träningen som var redan vid 17 idag gick bra
Lillbusan har feber igen 38,3 så imorgon är ❤ hemma men på fredag är han själv på jobbet så jag måste vara hemma hoppas det finns nån som kan jobba 😉
Haft en intervju på jobbet idag igen & de klaffade bra så intro bokad 👍👍👍👍
Ska även ringa & boka in intro med en som var förra veckan på intervju & tack för visat intresse på en tredje som inte blev aktuell denna gång
Nu ska jag sova tredje lång passet imorgon igen 10-21 känner en fruktandsvärd huvudvärk så natt natt sov gott kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: