bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Lite smått & gott hans med

Kategori: Allmänt

Trodde jag ja inte sov lillbusan inte så kontors städ var bara att glömma fixade lite med allt möjligt käkade lite mellis
Gick & lag mig med Busan slutade med att vi båda sov middag vaknade efter en timme & smög upp han ut i köket då hör jag ett illvrål då hade hon oxå vaknat URK!
Trodde jag skulle hinna börja med maten i lugn & ro men inte det inte
Idag blev det lax planka med hemmagjort potatismos & en hoprörd sås det var tydligen populärt själv åt jag mos
For in till Uppsala för att storhandla blöjor-slut välling-slut det mesta-slut men nu på fyllt
Fixade middagen till idag köttfärs & snäckmakaroner
När jag skrev detta igår vaknade lillbusan med ett gallskrik & var otröstlig i ett bra tag 😞
Undra om det är dags för mardrömmar kommer inte ihåg när det kom på de andra Hmm

TISDAG:
Jobb & dagis
Sen jag kom hem har jag hängt tvätt ladda en ny håller på att baka bröd till APT imorgon gjort en del skriv jobb till jobbet nu väntar jag på att brödet jäst klart så man kan grädda & gå & 💤💤
Natti natt sov gott kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: