bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

FULLRULLE

Kategori: Allmänt

Jaha där försvann den lediga dagen mesta dels i städ & tvättenstecken
Men sån tur hann vi med en date med BÄSTA ANNICA tack igen för en trevlig fika
Siktar in oss på en på fredag igen 👍👍
Nu är familjens middag klar lördag tacopaj & söndag pasta ost & skinksås blev inge bak till kiosken det får bli ikväll efter jobbet när lillbus har somnat
Behöver få lite mera tid över för min ❤ FINA FAMILJ ❤ känns som det varit dåligt med det på sistone SKÄPNING!!!
Var en snabbis hem till mormor & morfar deras telefon låg av & min mamma var borta hos grannen & min moster var borta hos en granne & min morbror svara inte i telefonen så det var bara att sätta sig i bilen & åka den milen dit fast alla andra omtalade var typ nån/några kilometer bort men det gjorde inge då fick jag ju träffa mormor hon kom hem från sjukhuset idag tuppade av i torsdags & bröt handleden min stackars Goa mormor
Hon hade väldigt ont & verkade lite snurrig jag tror att hon fick en 10:a & dom jä**arna röntgade inte huvudet på henne hoppas jag har FEL
Var iallafall värt den milen ❤
Måste skärpa mig på den biten oxå & ta mig tid att åka dit
Nä nu ska här sovas jobb imorgon ❤ ska på innebandy imorgon med Robin samling 7,30 i Uppsala sen vidare till Carolines match & hämta Tilda hos mormor
Sov gott dröm sött

Robins kladdkakemuffins

Kommentarer


Kommentera inlägget här: