bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Testa att blogga via mobilen

Kategori: Allmänt

Jaha ska bli kul att se om detta funkar la ner bloggningen för att jag typ aldrig sitter vid datan annat än när jag betalar räkningar OPS! Det måste jag göra imorgon. Har en sjuk sessa här hemma igen feber + troligen öronen igen ska ner till BVC imorgon tänkte kolla hennes utslag på kinden trodde det var myggbett men det har fått en sån mörk ful färg då kör vi öron koll med. Idag har Tilda & jag bara slöat suttit på balkongen & tittat på traktorgrävaren som var & grävde hos grannen. Ätit lite lunch gjort rabarber saft röjt lite i köket. Till middag blev det våfflor. Emelie är hos Mattias för en veckas praktik. Åh min stora tös har äntligen fixat allt till B- körkortet & inte så mycket kvar på C-kortet heller Min DUKTIGA TÖS <3    Och hon är så glad har fått sommar jobb 4 veckor på <3 jobb GRATTIS ÄLSKADE TÖSEN.  Även Caroline har sommarjobb på fotbollsskolan även om det är bara 4 dagar så är det toppen hoppas på att det blir lite mera barn anmälda så att Robin oxå har chans att få jobb där. Nej nu blir det kudden imorgon ska här fixas kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: