bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Söndag har avverkat första långhelgen<3

Kategori: Allmänt

Sitter nu med en koppkaffe koppla av lite innan sänggående. Började ny jobbet med hästhelg fredag , lördag & söndag mellan 10-21 har gått över förväntan är nöjd med helgen tiden har bara rusat fram. I går var vi på plantagen & biltema idag var det en tripp till Rimbo & hälsade på hemma hos en av de andra assistenterna. Vilket hus hon hade WOW skulle oxå vilja ha så fint <3 Filade & tjatrade bort nästan 3 timmar ;-) På hemmafronten har det varit lugnt Emelie drog till stan med en kompis Robin har haft kompis över natten tror dom spelade till tidig morgon enligt<3 Caroline har mest bara varit i helgen tror hon haft lite små tråkigt ;-( men som jag brukar säga man får inte roligare än man gör sig. Själv somnade jag med Tilda runt 22 när jag nattade henne <3 var i garaget & städade tycker han kunde ha plockat in lite tvätt eller åtminstone dammsugit men men har röjt sen jag kom hem vikt & lagt undan massa lakan påslakan örngott & handdukar. Kört igång en tvätt ,när jag åkte & jobbade ifredags då var den tom nu var den proppfull igen :-( Bara att fortsätta imorgon då ska det bli em sväng med Draken dammtrasan & moppen. Nej nu ska jag googla fram lite om arbetsmiljölagar till imorgon fall sessan inte är pigg.


Sov gott alla nära & kära <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: