bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Jaha Söndag igen

Kategori: Allmänt

Lördag jag & Caroline åkte på loppis för att sälja bort lite saker bl.a. Massa leksaker , spel , kläder mm. Det tråkiga var vädret regnade ända fram till 12 = lite folk sen rullade det in en heldel efter det. Fick faktiskt sålt en hel del mest leksaker , pappa var & med & sålde han med. Mormor var här hemma & passade Tilda. Roger fortsatte att jobba med & få ren poolen så nu är den på återfyllning ;-) efter det klippte han av gräset som var otroligt lång efter allt regn. Åt en go middag bestående av färsk potatis grillad kyckling rostbiff skinka potatissallad jordgubbar & massa melon mums. Efter det drog <3 till Jason för att se fotboll & dricka öl. Emelie drog till kompis & jag & dom hemma varande barnen hade lite lördagsmys med chips & dipp. Gick & lag lillskruttan vid 22- tiden somnade jag med. Vaknade vid 8 sovit hela natten skönt för henne. Var även sista dagen med PC får se hur länge det tar innan det är dags igen :-( Idag var det ingen feber 36,9 YES!!!!
Tilda vägrar äta vällingen nu dumma jag blandade pc i vällingen i fredags sen var det kört.
Så det blev grillad korv till frukost för henne åt en hel korv.
Caroline ska på hembygds dagen i Almunge med mormor & morfar , jag , Tilda & <3 ska åka till stan & handla cement & virke till staket. Nej dags att ta gnäll Lisa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: