bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Ingen rolig natt

Kategori: Allmänt

Tilda vaknade till och gallskrek <3 gick & lag sig med henne. När jag skulle lägga mig var det fullt på min sida där låg sessan skulle bara flytta henne åt sidan kände att hon var glödhet. Självklart vaknade hon & ville ha lelle <3 gjorde lelle & vi kollade febern 39,5 jippi där rök den 4 dagen på jobbet. Känns pinsamt att vabba efter 3 dagar på nya jobbet men vad gör man. Sessans hälsa är viktigast<3 blev att sitta & sova med henne så självklart var det öronen igen!!! Fick en läkartid kl16 idag. Tilda har sovit i stort sett hela förmiddagen inte konstigt kanske då hon vaknade när pappa skulle till jobbet 5,15. Då var det bara att kliva upp göra lella som hon spydde upp efter ett tag så mycket slem :-( Vaknade i allafall när Emelie kom hem efter skolavslutningen med en kompis , min stora duktiga tjej fick godkänt i alla ämnen + två VG så STOLT <3 så nu har hon sommarlov ;-) Robin & Caroline hade kort dag , så Caroline följde med oss till läkaren Tilda vill helst att alla ska med. Jodå hade rätt det var öroninflammation så en kur Bactrim 3gånger om dan i 5 dagar. For in & hämtade det på Apoteket passade även på att handla lite på city gross medans dom andra åkte & tankade & hämtade mat. Så idag har vi fått i en omgång pc , innan hon lag sig nu hade Lill skruttan 40,2 mitt lilla <3 tänk om man kunde överta sjukdomen åt henne tror inte hon varit en hel vecka på dagis på flera månader. Nej nu är det dags att sova <3 ledig imorgon så jag kan jobba känns både bra & dåligt vill ju vara hemma när hon är sjuk.

SOV GOTT ALLA GOA MÄNNISKOR <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: