bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Torsdagkväll

Kategori: Allmänt

Ännu en arbetsdag avklarad nu bara 6 kvar sen en välbehövlig semester <3 Tilda har varit hos mormor & myst idag <3 har fortsatt med veden nu är vedboden full inför kommande vinter han är så duktig mitt <3 Robin & Caroline har bara slappat idag & Emelie ändrade sig kommer imorgon i stället. Tror det blir potatisgratäng , potatissallad & grillat imorgon känner för lite mys middag jobbar ju hela helgen :-( kroppen känner för ledigt. Tror jag åkt på någon slags inflammation i handleden nu oxå inte bara det förbannade benet som spökar , fortfarande vätskefyllt. Ringde vårdcentralen idag & undrade varför jag inte hört något från läkaren sen jag var där den 28/6 då visste hon inte vad hon skulle göra med mitt ben som är 3 1/2 cm tjockare än det andra skulle rådgöra med sin kollega & sen då det var ett tag sen nu :-( Fick en telefontid med läkaren på måndag nu måste det hända något är som hela högersidan är fucktupp Sitter & väntar på att få hänga tvätten jag startade när jag kom hem. Lagt lillsessan & hon somnade själv ikväll igen hon är för GO min lilla trollunge <3 Nej nu till duschen sov gott kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: