bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

MORRrrrrrrrrrrrrrr

Kategori: Allmänt

Blir så jä**a trött på bloggappen helt plötsligt så har mitt lösenord ändrats :-(
Har haft massa sol nu de senaste dagarna igår var det en tvättdag & hemma dag med bara massa slappande.
Idag for vi till Linafallet tittade på det maffiga fallet sen blev det lunchgrillning där falukorv rågkaka & potatis sallad.
Tillbringade ett par timmar där.
Lillpigan somnade på vägen dit & tyvärr blev det för kort sovstund grinig & kinkig skulle bara bära henne hela tiden & det dög bara med mamma.
Sen efter en stund så lekte hon förfullt & sprang runt , lekte med kottar ,pinnar & barr det var jätteroligt :-)
När vi skulle tillbaka var det samma visa jag skulle bära pappa erbjöd sig att bära hon bara gallskrek när <3 skulle bära henne.
Testade att bara gå ifrån henne att hon skulle komma efter men tji hon drog gallskrikande åt andra hållet , slutade med att <3 bar henne under ramaskrik.
Jag brukar bära henne annars men har en inflammation i armen så jag har en otrolig värk på nätterna ändå , vill försöka vila ut det så mycket som möjligt innan man börjar jobba igen :-)
Några bilder blir det tyvärr inte idag då jag sitter vid hjärtats data & har bara bilder i min mobil.
Imorgon ska vi iväg & ta familje/syskon/enskilda kort i Yrttivaara
 
                                 Kramiz sov gott................
 
Måste få ordning på appen igen annars byter jag bloggsida.....................................

Kommentarer


Kommentera inlägget här: