bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

NU FÅR DET VARA NOG 😡👎

Kategori: Allmänt

❤ jobba hemma idag & Busan fick bli ledig Emelie ledig Robin & Caroline i skolan jag jobbat började 06,15 URK! Dagen på jobbet har varit helt galen brukaren skulle på fotvård idag kollegan hämtade bussen backade upp den drog i handbromsen som vi brukar & lät den stå på tomgång jag var inne & klädde på hör en bin brumma till nyfiken som man är tittar upp tappar hakan där åkte bussen & kollegan står bredvid mig i hallen 😝 vi brast ut i gapskratt det är ju sånt man ser på typ skämtklipp
Sen åkte ett par grannar i diket & en stund senare kör kollegan fast då hon ska köra hem farbröderna som åkte i diket tidigare under dagen 😜 vilken dag
När jag skulle åka hem tog det 40 minuter brukar ta ca 10 minuter körde fast på parkeringen vid jobbet två gånger bara skotta
Väl hemma helt slut kunde köra 40 km/h hem
I kväll har vi lagt mattan äntligen det tar sig
Nu ska jag sova jobba några timmar sen Tandis & på kvällen kalas min härliga morfar fyller 82 år GRATTIS MORFAR 🎉
GOD NATT & SNÖIGA KRAMAR ⛄

Kommentarer


Kommentera inlägget här: