bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

❤ LEDIG ❤

Kategori:

Ledig yes......
I morse tog vi det bara lugnt tittade på barntv & mös i soffan
Vid 10,30- tiden for Busan & jag till mormor de skulle baka lite peppisar medans jag var hos tandläkaren kul för dom BLÄ! för mig & dyrt blev det 2000:- fattigare kul nu till jul NOT........
Emelie slutade tidigt så hon kom oxå till mormor Robin väntade på mig i skolan Caroline åkte hem till Nicole efter skolan
Vi tog en snabb fika sen bar det av hem igen för att göra lite nytta
Busan somnade i bilen flyttade in henne sån tur var vaknade hon inte 👍
Fixade middag stekt fläsk löksås potatis & sallad mumsigt
Sen har jag & Busan bakat lussekatter & lussebullar med mandelmassa & mandelspån på
❤ har skottat snö gånger flera sen han kom hem så duktig du är
Mamma & pappa var över en snabbis & hämtade raggsocker till son kollega på jobbet från shoppen trollungar.se 👍
När allt var färdig gräddat blev det färska lussekatter lussebullar & peppisar till kvällsmys
❤ fick natta Busan då jag for en snabbis till Hanna för att hämta mammas & min dörrkrans & min amaryllis & ett kit med ingredienser till vörtbröd måste prov baka det i morgon 😜
Nu blir det kudden så man är pigg & röja & julfixa imorgon
SOV GOTT KRAM

Lite bilder på Busans bakdag 👍👍👍

Kommentarer


Kommentera inlägget här: