bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Ledig dag innan hårdkörning 😜

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit hemma HELA familjen 💓
Vägrade skicka barnen & inte veta om de kommer hem eller om man måste ge sig ut NEJ hemma fick det bli 👍
Tur var väl det för när jag åkte till Tandis idag så stod en buss efter vägen som pajat 😜
Sen har vi varit ute & röjt snö ❤ Emelie. Busan & jag skönt att få bort det
Somnade en stund med Busan mys
Sen for vi upp till mamma & pappa & där blev vi bjudna på pizza barnen älskart jag äter hellre husmanskost men va gör man inte för barnen 😃
Sen åkte vi & grattade min morfar som fyllde år idag GRATTIS BÄSTA MORFAR 🎉
Frågade mamma om Busan fick sova där & det fick hon så vi han fixa det sista med lister soffor på plats ❤ ska flytta upp tvn imorgon 👍👍👍👍
Så imorgon när jag kommer hem kanske jag kan sitta i soffan igen & se på tv var ju ett tag sedan HOPPAS😃
Nu ska här sovas 11 timmars pass fram till på tisdag
Här snöar det massor nu igen 👎👎👎
SOV GOTT HA EN HÄRLIG FREDAG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: