bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Inte hunnit med............

Kategori:

Har varit fruktansvärt mycke jobb fredag 10-21+21-06 på ackis med brukaren lördag 10-21 söndag 10-22 måndag 10-21 men nu är jag LEDIG tisdag onsdag & torsdag ska bli otroligt skönt behöver lite ledigt & va med mitt ❤ & mina barn så imorgon blir det bak peppisar lussebullar & bröd till jul är planen & lite andra måsten som tvätta vika massa ren tvätt julpynta ska vi hinna med dessa lediga dagar & bara mysa har saknat mina ❤:an fruktansvärt mycket 😥
Imorgon är det Tandis oxå för mig Busan ska vara hos mormor undertiden
Imorgon måste vi prova kläder till lucia ska nog gå om det inte blir för kallt då det är ute 7,30 URK! Så tidigt
Nu ska här sovas så man är pigg imorgon & orkar allt kramili kram

Jonas Gardell som vi var på igår med jobbet skrattade så tårarna sprutade 👍

Kommentarer


Kommentera inlägget här: