bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

🎄🎅 DAN FÖRE DAN 🎅🎄

Kategori:

IgĂ„r var ingen bra kvĂ€ll fick en konstig kĂ€nsla i kroppen igen blir yr & svetten bara forsar över hela kroppen kallsvettas skakar i hela kroppen kĂ€nns som jag ska svimma 😖
Satt bara pÄ golvet helt lugnt & slog in paket
Emelie fick gĂ„ & göra en smörgĂ„s & lite coca-cola men tyvĂ€rr gav det sig inte fick lĂ€ggs mig pĂ„ soffan skulle bara vila en stund sen blir det en jĂ€vla frossa 👎
❀ hade pratat med mig men jag minns ingenting


SÖNDAG IDAG
Vaknade innan klockan kÀnde mig skapligt överkörd funderade pÄ hur jag skulle ta mig till jobbet men det gick
Jobbade 9-15 sen hem slÄ in julklapparna som inte blev klara igÄr pga mitt mÄende
Sen blev det rulla köttbullar göra Jansson ❀ hade gjort klart skinkan & dammsugit under dagen
Åt en kanon go & mysig julmiddag med hela familjen 👍
Nu sitter vi alla & spelar Bingolotto= tradition
Eller sitter jag springer emellan & gör lite julgodis
NĂ€r barnen lagt sig ska vi lĂ€gga alla klappar under 🎄
Nu ska jag spela 3:ans bingo
Tjingeling pÄ ett tag

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: