bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Varmt men myggit

Kategori: Allmänt

Nu är grejorna hemma till staketet så förhoppningsvis hinner <3 att få det färdigt innan semestern är slut Hämtade upp min bil & tjejerna påvägen hem Väl hemma igen så blev det en munkdeg satt & under tiden förbereddes middagen vanlig enkel tacos blev det idag var jätte sugen på det. Skickade Emelie till affären för att köpa cocosfett men inte hade dom det brukar ha det bara till jul...... Caroline & Tilda plockade av svarta vinbären det var inte mycke busken är så himla liten men 1 liter blev det den röda busken gav 9 liter snacka om skillnad. Kommit fram till att jag måste sätta flera buskar med vinbär minst 2 svarta & 1 röd sen vill jag ha röda krusbär & nått äppelträd. Caroline & jag blev lite paffa för trädet som det bara var blad på förra året verkar vara ett plommonträd med lila plommon mumma Efter middagen for vi upp till mamma & pappa för att lämna b igen bil & släp tog en snabbfika hade med munkar & bjöd på & mamma hade Monaskaka som hon vet att jag älskar Hemma igen blev det bad av lillpigan hon lät precis som vanligt men hon lyssnade i allafall & torkade ögonen om hon fick vatten i dom & det fick hon i massor då hon lutade fram huvudet i ställe för bak när jag skulle skölja ur schampo lilla skrittande är så himla rädd för att bada men vad gör man skiten måste ju bort Efter badet fick hon lite chips som jag lovade men åt inge dess mer nu sover hon Sov middag väldigt sent så därför blev det en sen kväll igen dags att ändra tillbaka till dagis rutinerna igen för nästa vecka på onsdag börjar hon igen Nej nu blir det kudden ny dag imorgon som innebär tvättning städ av nedervåningen & fixa ny matlista & bankbesök så håll alla tummar & tår.................. Nu blir det ZZZzzzzzz här

Kommentarer


Kommentera inlägget här: