bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

UNDERBARA BARN <3

Kategori: Allmänt

Idag kan jag lova att det inte har gjorts många knop
Vi gick upp vid 9-tiden gjorde lälla myste i soffan sen blev det lite frukost för mig & pigan.
Runt 10-tiden rullade de andra upp för frukost
Måste ha somnat en stund i soffan Robin goingen hade passat pigan & Emelie & Caroline har rensat mellan plattorna på framsidan så himla duktiga mina UNDERBARA BARN som JAG ÄLSKAR MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN även om jag kan vara gnällig & tjatig på er emellanåt <3
Vaknade till liv & fixade lite lunch till dom som ville ha.
Efter lunch var det dags för pigan att sova middag Caroline provade att sova med henne men det gick inge bra men hon var duktig som försökte <3
Så mamma hamnade där inne & somnade hon med hihi
När vi vaknade så gick vi ut på tomten en stund innan det var dags att göra lite middag korv i ugn & ris & stektpotatis rester sen igår
Efter middagen blev det kaffe med <3 på baksidan & ännu mera slappa.
Packade åt mig & Tilda , jag skulle & jobba natt & Tilda skulle till mormor & sova så <3 slipper jobba hemma imorgon då det är planeringsdag på dagis.
Sitter nu på jobbet & är hur pigg som helst märks att man sovit massor idag
Nu blir det lite korsord tills ögonen går i kors....... KRAM

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1730492/images/2012/pic_5029727ce087c31684000018.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1730492/images/2012/pic_5029727fe087c31684000019.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: