bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

STRESSADE & MÖTET VAR SKIT👿

Kategori: Allmänt

Morgon mys med lillsessan i sängen sen upp fixa lella tvätta oss & fix inför dagis & jobb. Han med ett par baljor kaffe med innan det var dags att fara till dagis just ja innan dess fick jag kabla igång Emelies pojkväns yeankare.
Lämningen gick bra idag lämnade en glad tjej 😍
Jobbdagen har flytit på fullrulle slutade klockan 18.00 men hade en intervju med en tjej från Norrtälje.
Det var ju möte i skolan för alla 9:or stressade dit alldeles i onödan hade lika bra kunnat skita i det var ju tvungen att åka igen 18.50 & då höll det fortfarande på med att tala om vad barnen skulle jobba med i 9:an ide olika ämnena & innan det hade alla presenterat sig😡
Så vad som sas angående de stora klasserna som blev har jag ingen aning om😁 Skrev till Robins mentor att jag vill ha ett protokoll från mötet får se om det dyker upp 👀
Inte gjort mycket sen jag kom hem rensat kylskåpet & diskat massa handdisk. Nu ska jag läsa lite bloggar som jag följer innan jag somnar💤💤💤
Sov gott imorgon är en annan dag ✨
Emelie testar att gräva 👍

Kommentarer


Kommentera inlägget här: