bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Slut på semestern :-(

Kategori: Allmänt

Jaha idag kallade jobbet igen både på gott & ont
Gott för att jag trivs så bra på mitt jobb med min brukare , hennes familj & mina kollegor
Ont för att det är så mycket som jag skulle behöva göra hemma & tiden räcker inte till :( känns som hela huset håller på att gro igen
Idag när jag kom hem hade jag tänkt plugga , prov snart igen 18/8 i Arbetsmiljö plus alla frågor som ska göras & skicka in
<3 har kämpat på med staketet
Caroline & Tilda har varit i Uppsala idag på någon slags "barnens dag" på parksnäcka med mormor
Lillpigan har åkt buss för första gången gick tydligen bra på vägen in men på hemvägen stod bussen still i 30 minuter & en trött Tilda är inte roligt att tampas med
Mormor bar helt slut efter dagen i stan när jag pratade med henne i kväll hihi
Annica ringde när jag var på jobbet i rapporten ringde upp henne på vägen hem då hade hon fått köpa köttfärs billigt & undrade om jag ville köpa 10 kg för 400:- självklart så billigt & köttfärs går i massor här hemma så TUSEN TACK så det blev packa köttfärs tvätta lite & lite annat fix bl.a. 2 beställningar som skulle packas & skickas imorgon innan jobbet
Emelie & Robin har varit hemma hela dagen
Nu i kväll åkte Robin till kompis & skulle sova där bra att han kommer ut lite <3
Nej nu piper tvätten att den är klar sov gott för det kommer jag göra. Många arbetspass innan man är ledig igen :-/
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: