bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

RÖJAR DAG 😜

Kategori: Allmänt

Kom ifrån jobbet vid 9,30 in en snabbis på Konsum för mamma hade knappt nån mjölk igår & det är ju ett måste i kaffet.
Fikade frukost hos mamma med rostat bröd med ägg på mumma 😚
Fixade lite bilder på pappas Opel Kapitan som någon var intresserad av
Sen myste vi ute i solen när det var dags för mig & lillpigan att fara hem skulle fixa garderoberna i Tildas rum & våra i sovrummet då sa min Goa mamma att pigan kunde vara kvar så att jag fick hålla på i fred 😘
Så jag for hem & det gick med en jäkla rulle rensade även ur urvuxna kläder bara att tvätta & lägga till kommande loppisar , han även flytta mina & <3 kläder till våra byråar som bara stått tomma nej nu ljög jag den ena hade ju pigan sina kläder i.
Fick in alla lakan , påslakan , örngott & handdukar i en garderob YES!
Vid 14,30 for jag Emelie & Caroline upp till mormor för att hämta Tilda
Emelie skulle på massagebehandling hos mammas granne vid 15,00 så vi andra packade i hop oss & for hem.
Pigan somnade i bilen lag henne i växasängen i hennes rum vaknade men somnade om
Jag fortsatte med det sista i min garderob bäddade även rent i våran & pigans säng.
Sen dags att fixa middag det blev snabbmat köttfärssås & makaroner med parmesanost mumma
Blev en snabbis till Ica fanns inge bröd eller mjölk det är ju NAJS om det finns till frukost för hemmavarande barn 😃
Skickade Robin före till min Goa vän Hanna som skulle klippa honom var rejält långhårig ringde efter Caroline så hon blev oxå klippt två av sex avklarade
Robin var kvar & spelade battelfeald med hennes son , Caroline fikade sen for hon hem
Meningen var att jag skulle ha lite egentid utan barn jaja så kan det var
<3 har badat pigan för imorgon är det dagis start igen ny avdelning nya fröknar men det går nog bra 😱
Nej nu ska jag ta fram kläder till pigan till imorgon & plocka ihop lite extra kläder med
Sen blir det duschen & lite soffhäng

SOV GOTT & DRÖM SÖTT KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: