bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Lördag & bakluckeloppis 💗

Kategori: Allmänt

Idag var det jobbardag igen lika roligt som alltid. Efter morgon kaffet for vi till Norrskedika på bakluckeloppis när vi kom fram öppnade sig hela himlen ☔ så vi avvaktade i bilen en stund. Gick runt & kollade lite hittade inget eller blev för snål för visst hittade jag lite ljusstakar & glas som jag skulle vilja ha 👍
Sen for vi vidare till gamla pepparkaksfabriken där de nu mera har loppis där hittade jag 4 st olika glas för billig peng på andra sidan låg en Himla butik som hade halva priset på allt i butiken så där blev det ett stort betongfat , 3 st ljusstakar för värme ljus , en stor vit salladsskål & 3 spa tvålar blev himla mysigt på bordet 💗
Klockan gick jättefort skulle kunna kollat där längre fanns massor fint dags att fara hem till min brukare & förbereda för kvällens kräftskiva 👍
Nu är man hemma igen & sitter i soffan fixat Robins matsäck till imorgon när han ska till Södertälje på träningscup med Sirius som han provspelar för nu
Nej nu ska jag dricka upp kaffet sen sova väcka sonen tidigt imorgon 06,00 så god natt & sov gott
Här kommer ljusbrickan med ljusen & kräftskivan💜

Kommentarer


Kommentera inlägget här: