bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Fredag & familjemys

Kategori: Allmänt

I morse fick vi sällskap i bilen påväg till dagis av Emelie men hon skulle ju vidare med bussen till första skoldagen.
När vi kom till dagis & jag tog ur Tilda tittade hon på mig " mamma barnen " det var inte en kotte ute på gården & då var det stålande sol 👎
Berättade för henne att barnen är inne , lämnade henne vid 8,30 så man tycker ju att de borde vara ute 😜
Jobbade kortdag idag 9-16 härligt en middag med familjen denna vecka 😞
Såg fram emot att ha en mysig familje middag men tji vad jag bedrog mig Emelie var kvar i stan efter skolan & sen skulle hon äta & se film med Fillan & Krister & Caroline hade Nicole här & de skulle på fredagscafe i skolan.
Ja så mycket mys blev det får ta det på måndag då nu blir det två lång pass igen lördag & söndag 10-21
Har letat fram köket sen jag kom hem lagat mat korv & pommes riktig latmat 😜 hunnit med 3 maskiner tvätt oxå
När jag kom hem idag var mamma & papps här mamma myste med lillpigan på hennes rum dom hade städat de 👍 pappa & ❤ höll på & flyttade lite buskar & planade ut det sista på tomten så nu får det vara till nästa år blir ett provisoriskt staket vid den värsta supet så inte pigan ramlar ner.
Så nu kan vi återgå till att göra staketet klart 👏
Sitter & väntar på att Caroline & Nicole kommer med bussen nu , ska ta mig en macka & kolla kudden
Sov gott dröm sött kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: