bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Bara 1 dag kvar :-(

Kategori: Allmänt

Jaha idag är näst sista dagen på semestern känns lite tråkigt har så mycket jag skulle behöva få färdigt först som all tvätt , resten av städningen som inte hans idag , röja Tildas rum plocka undan bebisleksakerna , rensa ur kläder Pigan vuxit ur & packa i lådor , plocka ur hennes garderober som jag haft som linneskåp & flytta in hennes kläder där skulle behöva få tag på en hylla med lite varierande storlekar på fack tror <3 får bygga en. Sen hade jag lite planer för mina köksstolar blev så sugen på att måla om dom efter jag varit hos Annica & såg hur fina hennes blev. Köpte färg , penslar & slippapper igår Idag har Caroline & Tilda varit hos mormor & morfar när vi var på banken för att göra om lite i lånebilden får se hur det går vänta till nästa vecka huuu hatar att vänta....... Tilda somnade i bilen så sen sovring idag igen måste bli skärpning på tiderna snart börjar dagis igen. Imorgon ska jag ringa & se om vi kan hälsa på dagis innan hon börjar nästa vecka igen Inte mycket gjort idag matlistan är gjord imorgon blir det race ;-) Idag blev det paj på tacos resterna sen igår mumsigt Emelie & pojkvän är på bio nya Batman tror jag det var Nu ska jag sova nya upplevelser imorgon Sov gott dröm sött

Kommentarer


Kommentera inlägget här: