bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Äntligen är denna vecka slut 😉

Kategori: Allmänt

Har nu jobbat färdigt denna vecka blev bara siså där 73 timmar 😳
Tur att jag älskar mitt jobb så himla mycket men jag saknar ju mina barn & ❤ men imorgon är jag ledig 😘 mycket som ska hinnas med imorgon bara massa samtal att ringa måste till stan & banken behöver handla fixa med papper så Robins övergång blir klar till serie starten.
Japp han har bestämt sig han går över till Sirius IBK denna säsong
Idag har han varit i Södertälje ju hela dagen spelat träningscup blev bara förluster men enligt tränaren så kämpade de på bra ;-)
Robin fick massa beröm hade bra spelsinne bra teknik stor potential att bli bra känns kul som mamma att höra
Idag har ❤ & Emelie varit iväg & klippt sig hos min Goa vän Hanna.
Caroline har suttit & pluggat matte men tycker det är svårt 😞
Idag har Caroline bakat " choklad bollar " hihi tror jag ska smaka en 👀
Efter klippningen for Emelie till Uppsala för att gå på bio med Elin hennes kompis ligger nu i soffan & väntar på att hon ska ringa så jag kan hämta henne vid bussen så hon kommer i säng det är ju måndag & skola imorgon
Nej nu blir det lite tv i väntan på att hämta Emelie sov gott för det kommer jag att göra KRAM 💜

Kommentarer


Kommentera inlägget här: