bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Ännu en dag slut

Kategori: Allmänt

Andra arbetsdagen avklarad gick fort den med på förmiddagen var logopeden på jobbet efter det blev det en vända till Coop vi handlar 1 gång i veckan på jobbet funkar kanon.
Ibland kan man passa på & handla lite småsaker hem idag hade de billigt kaffe & det var slut eller nästan slut hemma
Sen löpte dagen på i rask fart kvällen lika så jobbade 10-21 idag igen.
Var för bi Annica med pengar för köttfärsen
Sen gick kosan hemåt tog tag i något som tyngt mig ett tag sen vi kom från semestern rättare sagt ringde polisen för jag hade fått en skadeståndskrav på sonens mobil att han skulle ha laddat ner vuxenfilmer typ 18+ filmer
Fick hjälp av Henrik när jag var där & kolla upp det verkade vara ett fejk bolag för enligt infon vi fick fram var det ner lagt 31/5-12 ingen F-skatt aldrig betalat moms kändes väldigt oseriöst när jag öppnade det oxå
Polisen som jag pratade med trodde att jag kunde vara lugn & dom kommer att höra av sig om det händer något vidare om jag blir polisanmäld som det stod att jag skulle bli men i nuläget fanns det inget skulle bli anmäld efter 10 dagar det har gått 23 dagar nu så jag hoppas jag kan vara lugn :-/
<3 har fortsatt med staketet nu bara en sida kvar på framsidan det blir det vi gör i år på det sen ska det muras grindstolpar & göras grindar
Robin är fortfarande kvar hos son kompis en natt till
Emelie är oxå hos kompis & sover över imorgon ska hon med henne till Uppsala då kompisen ska tatuera sig
Så inatt är det bara 2 sessor hemma
Nej nu ska jag hänga 2:à maskinen tvätt sen jag kom hem
Sen blir det sova ny jobbdag i dag 9-21
Kramili kram<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: