bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Trottsade febern :D

Kategori: Allmänt

I dag struntade vi i febern & åkte hem till Cajsa & tittadepå scrappis grejor :D

Där var även Kina & Sanna som satt & scappade KInagjordeen jättefin layout på Engla & abborrefångsten =)

Hade sån tur att det inte bara blev kaffe man blev bjuden på lunch oxå  potatis & purjolöks soppa & varm smörgåsar med skinka tomat & ost   SUPERGOTT tack för en kanon mysig förmiddag.
Måste säga att ajg blev jättesugen påatt göra någon layout på sessan sådet blir det nog framöver=D

Eftermiddagen gick i telefonenstecken..................
Ringt massa viktiga samtal bla CSN om studiebidrag- check kommerden 30/1
sen blev det Clarion hotel & bekräfta bokningen :) & sista samtalet idag gick till komunens lönekontorför att kolla uppominte jag har rätt tilllöne förhöjning & det hade jag fick sist 200904 så det var ett tag sedan.
Ville veta hur det låg till nu innan jag ska börja jobba igen även omdet bararörsig om några kronor så ska rätt vara rätt.

Caroline varit i stallet sen efter skolan ringde vid 17-tiden då red dom fortfarande vid nästan19-tiden så provade vi ringa igen men då var dom fortfarande i stallet. Såndet var två döhungriga ungar som kom hem.
 Idag blev det Gulaschsoppa & väfflor med glass & sylt.

Vid 18-tiden dök Robins kompis upp bättre sent än aldrig så det blev PS3 för hela slanten.

Blir lite sur på föräldrar ibland man kan väl för f*n inte räkna med att barnen får mat hos kompisen
när man kommerförst efter 18???????
Nu visste jag inte om att stackarn inte hade ätit det sa Robin när hanhade följt honom en bit på vägen för självklart hade jag fixat något & äta åt honom STACKARS BARN!!!!!!!!!!!!!!


I kväll har jag & <3 monterat upp tvättställningar på väggen i tvättstugan blir mycket bättre med golvyta det är kanonbra.

Nej nu sover hela familjen Olausson utom jag (är på G) + N


                          Sov gott drömm sött/ P   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: