bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Tillbaka till verkligheten <3<3<3

Kategori: Allmänt

Skolan har nu börjat igår (Tisdag).

Det började inte bra jag har ju fått ny mobil av älsklingen i julklapp fast jag använder samma ringsingnal så vaknade jag inte när den ringde vid 06 ,sån tur är att man har stora duktiga barn som ställer sina mobiler & vaknar av dom.
Emelie kom in till mig vid 06,15 & frågade när jag skulle kliva upp ja vid 6-tiden typ oki då är det dags att gå upp nu den är 06,15 OPS! Gillar inte att försova mig BLÄ!
Sån tur var kom ju ingen försent :)

Var & vägde Tilda var som jag misstänkte hon hade gått ner 300gr så nu väger hon 8710gr & är 73cm lång men det är ju inte så konstigt hon har ju varit sjuk så länge & ätit dåligt ja ja nog om detta det är bara att infinna sig på bvc om 2 vekor igen.
Passade även på att ta min B12 spruta som jag missade i december så nu hoppas jag att huvudvärk stiker sin kos & att orken infinner sig här igen behöver all energi nu :)


Onsdag:

Idag var det tajm att ta nya prover & se om järndroppet gjort den verkan det ska var lite fundersam hur det skulle gå med den lilla bortskämmda sessan som alltid ska sitta i knä... Hon skötte sig exemplariskt kollade  vad de hade för kul i sina papperskorgar & det var ju OK.

Efter det blev det Ica för att handla lite som de hade i annonsbladet & lite till middagen i kväll saknade lök.
På menyn ikväll står det Köttgryta & ris :)

Även varit & fika hos Annica Alva & Mio det var inte igår alltid trevligt med lite kaffe & en trevlig pratstund. ME LIKE

Caroline har innebandyträning ikväll åker direkt efter skolan 16-18 & får åka buss hem med för jag Tilda & Roger ska åka in & storhandla.
Emelie skulle gå på New Yorker efter skolan ska in vänta mormor för att gå & ta kort till ID så hon får börja övningsköra.

Nej nu blir det kaffe & sen hänga & vika massa tvätt :(

                                       Kram/ P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: