bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Måla hela världen lilla......

Kategori: Allmänt

Nu har mestadels jag målat färdigt bröstpanelen i gillestugan :) Så det äckliga gröna har blivit grått det blev mycket ljusare ME LIKE.

Måste ge en stor ELOG till mina rara barn Emelie , Robin & Caroline som har hjälpts åt att passa lill sessan Tilda medan mamma målat & pappa försökt röja ordning i garaget.
NI ÄR GULD VÄRDA TACK ÄLSKLINGAR <3<3<3<3<3<3

Lördagen började med innebandymatcher* 2 först Caroline dom mötte Gottsunda vann med 8-3 :)
direkt efter var det dags för Robins lag dom mötte Arlanda tråkigt nog förlorade dom med 7-4 tror jag det blev , Såg inte så mycket av matchen hade kiosken men han lyckades iallafall sätta ett mål Grattis gubben bra kämpat :) <3
Efter matchen var det innebandymöte i Robins lag ang. Örebrocupen som vi kom framtill att vi skulle genomföra det går av stapeln 8-10 april.
På kvällen ringde jag Clarionhotel & bokade rum ett familjerum inkl. frukost för 3 personer 2 nätter=
2390:- helt överkomlit. 
Ska återkomma under veckan för att bekräfta om vi ska ha familjerum eller ett duddelrum det beror på om Carolines lag ska delta eller inte ska dom det så sover hon inte med oss utan med laget......
Om nu det fungerar hon har ju så svårt att sova borta antingen får hon sova hos oss eller så Roger med henne. 
Sen blev det mera måla innan det var dags att göra middag Buritos med sallad , tacosås & gräddfil MUMS!!!!

Målade en gång till på väggen som jag höll på med innan middagen för att sedan ha familjemys Roger , Jag , Emelie , Mattias , Robin , Caroline , Nicole & Tilda det blev BRÖDERNA KARLSSON chips & godismys....
Filmen var kanonrolig efter det blev det kudden ZZZZzzzzzz


Söndagen har gått i trötthetenstecken helt slut ändå sov Tilda till närmare 9,30 ja hon vaknade ju vid  6-tiden & åt välling somnade om på engång så det räknas ju inte....

Klev upp slö kollade på tv enstund Roger tog  Tilda & jag tvär slocknade i soffan  , Det märks mer & mer att jag glömde ta B12-sprutan i december sån tur är att jag ska ta den på tisdag när jag ska väga Tilda.
Brukar försöka väga henne 1ggr i månaden & allra helst nu när hon varit sjuk så länge & ätit så dåligt :(
Roger maskerat det sista hjälpte mig måla lite hade börjat men sessan vaknade & ville inte somna om på engång så jag blev sittande vilket resulterade i att jag somnade sov ett par timmar SKÖNT dock inge piggare :(

Lagade slö middag Knäppkorv med makaroner. Älsklingen tog sessan & jag målade färdigt bröstpanelen JIPPI 
Så imorgon kan vi börja måla väggarna som ska målas ME LIKE :)

Ska försöka komma iväg till Rimbo imorgon & ta kort på Emelie , Robin , Caroline till legitimation.
Emelies körkortstillstånd är ju klart & ligger i lådan men hon kan ju inte köra utan legg.
Så vi får hoppas att vädergudarna är med oss :)


                          nej nu blir det ZZZZZZZZZZZzzzzzz 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: