bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Nu är det dags för en skärpning......<3

Kategori: Allmänt

Det har varit VÄLDIGT mycket nu en period..........en långperiod med rustning av vårat hus , köpt nytt hus & sålt vårat hus.

Så nu är det mestadels packning som gäller & vardagen då som vanligt.

Men denna vecka är ju super skön HÖSTLOV jippi!!!!!.

Caroline sov borta fredag till lördag hos sin bästis.

Emelie ringde hem & hade fått VG på samhällskunskapsprovet STOLT MAMMA GRATTIS ÄLSKLING... 

Emelie åkte till pojkvännen i fredags & kom hem idag :)

Robin har mestadels varit hemma & slappat varit på innebandyträning + match i söndags i
Gottsunda dom vann med 11-7 GRATTIS min prins <3<3<3

I lördags hade vi barnvakt åt Robin , Caroline & Tilda för vi var på Brankårsfesten-70års fest med god mat & dans det var supertrevligt med många KÄRA VÄNNER.....

TACK rara mamma & pappa för att ni ställer upp.

Lite små seg dagen efter....... det får man ju ta hihi.

Idag har vi (Jag & Caroline ) varit & vägt våran lilla sessa 8410 g & 68 cm lång :)
Jag passade på att ta min B12 spruta & prover bla. järndepåerna börjar smått få käningar så som jag hade förut som bara blev värre & värre & slutade med att jag svimmade av ett antal gånger.

Vore ju skönt om det kunde hitta vad det kan bero på.

Sen har vi packat ner massa grejor inför flytten det är bara 14 dagar kvar <3 ska bli skönt när det är över.

Lagat middag köttfärssås & makaroner , tvättat en himla massa tvätt :(

Upptäckte att matbrödet var slut så det var bara att baka en sats tekakor till imorgon.

Nej nu blir det sängen för imorgon ska Robin spela UNT-cupen matsäken fix pastasallad MUMSIGT!

GOD NATT ALLA GODINGAR....... SOV SÖTT <3<3<3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: