bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Onsdag & bara 5 dagar kvar..... <3 <3

Kategori: Allmänt

Morgonen börjar som alltid klockan ringer 06.30 snoozade ca 10 min idag så seg. Upp & väckte Emelie för skola & frukost.

Älsklingen ringde strax efter för att dubbel kolla att jag vaknat. Han hade fått mail från hockeyn nu är det verkligen tjockt PHUUU! match imoronkväll , träning fredag , match söndag LEDIGT måndag , SLUTSPEL tisdag , träning onsdag , SLUTSPEL torsdag beroende om hur det går på tisdag om det blir att möta Enköping el. Iron. Sen får vi hoppas att det är lugnt i helgen för där gick ju hela första pappaledigveckan =0(.

Idag behövde jag inte väcka Caroline hon är redan uppe & har duschat. Ikväll har hon innebandyträning.

Ringde & påminde Emelie att det var tandläkaren undersökning idag 10.15 men hon kom ihåg det själv <3.

Idag är det lugnt på Robins front bara lite läxor engelska matte tyska &svenska(tror jag måste kolla).

Jag ska iväg & få det efterlängtade Venoferdroppet hoppas dom har värme (fått ny olja) på läkarstationen idag då , missade ju måndagens pga. slut på olja.

Roger har fotbollstränarmöte idag 18,30 sen ska alla saker tillbaka på sina platser , skötbordet upp & huset städas av så det blir lugnt & skönt i helgen hoppas jag.

Nu väckning av Robin & dricka andra baljan morgonkaffe.... =0)


KRAM KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: