bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Fredag & IKEA........=0(

Kategori: Allmänt

Igår var det sista sovmorgonen på lovet för mig & då ringer dom från tandläkaren & undrar om jag kunde komma tidigare jaha där sprack det. Väcka Robin & Caroline ut med hundarna & ge hästarna frukost sen bar det iväg till Almunge mamma fick komma & hämta Robin & Caroline uppe vi skola det blev väldigt tajt om tid. Men jag han var klar vid ca 11.30 ner till mamma som hade fått i Barnen frukost & höll på att baka. Fick vänta en stund innan vi kunde åka till Thuns skulle kolla efter gardiner till sovrum & vardagsrummet hittade till vardagsrummet & lite annat smått & gott , mamma hade beställt ett pear från Jotex som faktiskt blev helt ok i sovrummet.På vägen hem från mamma ringde älsklingen & sa att han snart var hemma hade slutat tidigare SKÖNT det behövde han.. Hem & fortsatte fixa i sovrummet flyttade över våra kläder tilll garderoben hängde upp gardiner & fixade. Vid 16,30 åkte jag & Caroline till Almunge igen på innebandyträning Bestämmde att morfar fick hämta henne på innebandyn & jag & mamma åkte till IKEA & köpte sängram till våran säng , sängbord & ramar så jag kan ha lite kort på barnen på väggen. Hemma hos mamma runt 20-tiden igen gick inte att köra så fort det var sån himla dimma. Hem med grejor & Caroline böt bil & åkte ner till Annica för att hämta köttfärs som jag beställt. Fastnade där en stund & pratade lite  träffade även på Sussie när vi stod utanför & pratade hade inte fått något svar från läkaren så nu vet vi inget innan måndag  =0( håller tummarna... Under tiden hade Roger börjat att montera ihop våran säng men IKEA i ett nötskal så var det fel på en skruv som skulle sitta i själva ramen så det blev ingen säng igår. Det blev att packetera köttfärs istället & älsklingen monterade ihop Carolines hylla & cd/dvdhylla. Var helt slut igår så det blev sängen redan vid 00,00 tiden upp & jobba vid 8.30 i Almunge. natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här: