bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Förvirrande Onsdag

Kategori: Allmänt

Somnade innan 21 igår han knappt hem från sporthallsmötet men är fruktandsvärt trött ändå. Ja ja barnen kom i allafall iväg till skolan i tid. Sen kom Tessan förbi & fikade undertiden när hon var här så ringde dom från specialmödravården på Ackademiska. Dom gav mig en tid där imorgonbitti pga. att mitt blodsocker liger förhögt 12 man får tydligen inte ha mera än 8 så det blir insulin inställning imorgon sa dom NOT NICE......... Sen bar det iväg till Emelies skola för uppföljningssamtal, allt såg väldigt bra ut & mentorn hade bara fått possitiv feedback om henne nu känns skönt. Nu gäller det bara att ta tag i lite restprov som behöver betas av omgående. Kändes skit skönt när jag åkte där ifrån hem & käka lite lunch somnade på soffan enstund innan det var dags att åka & hämta Robin & Caroline på skolan. Hem i med lite mellis lämnade Robin som skulle till Mathias en stund & spela innebandy =0) Caroline & jag hämtade upp Moa för att sedan åka till Almunge för att prova träna innebanby. Hon tyckte det var jättekul & ska fortsätta träna säsongen ut , roligt att hon hittat något som känns kul & som samtidigt ger motion...=0). Hämtade upp Robin hos Mathias försökte få tag på Emelie som varit på bio & ätit ute med några klasskompisar tänkte ta två flugor (hämtningar) i en smäll men bion var antagligen inte slut inge svar..... Så det blir att vänta, ringde nyss då var bion slut skulle försöka hinna med 20.30 bussen hem HOPPAS!!! Ska koka lite kaffe till min älskling som sliter i källaren med listerna i Robins rum. Han är så himla duktig fattar inte att han orkar.. Håll tummarna på att jag kommer hem imorgon HATAR SJUKHUS!!!!!!!!!!!!! Kram Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: