bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Fullfart hela dagen =D

Kategori: Allmänt

Idag har det varit fullrulle tvättat hela dagen det blev 9 maskiner så nu är det TOMT i tvättkorgen =D. Sen blev det snabeldraken & moppfan skönt att ha det gjort slipper man det några dagar. Målat fönster fan vad det tar tid att måla utsida insida & emellan 1 fönster gjort nu är det bara 8st kvar heja på bara så det blir klart någon gång.

 

Idag har Tilda varit jätteduktig att äta både potatis&majs på förmiddagen & banangröt på eftermiddagen + en majskrok till snacks =D

Har varit lite kinkig idag rätt som det är bara gallskriker hon & det kommer krokodiltårar min lilla skrutta.

Det hade gått bra för Caroline att sova borta hos Nicole , hon har nämligen inte sovit borta på säkert ett år. Hon var så lycklig att det hade fungerat så nu kanske det blir sova borta oftare. Det är bra med saker som är possitiva det stärker en.

Robin har varit min lilla hjälpreda idag varit uppe & kollat syrran medans jag målat fönster & hängt tvätt. Sen var han så snäll & plockade ur diskmaskinen MIN STORA PRINS.

Troligt vis kommer min stora skrutta hem imorgon hon har varit hos Mattias sen i tisdags. Hans pappa har opererats i torsdags men är fortfarande kvar på sjukhuset , allt måste komma igång igen.Skönt att operationen gick bra vad vi vet i nuläget =D

Pratat med mamma som är på Gotland & semestrar det var bara bra inget regn men lite mulet så det skulle åka runt lite bla. till Fårö. Dom hade ätit saffranspannkaka till fikat det var tydligen jättegott =/.

Nej nu ska jag återgå till min tvätthög vika lite mera handdukar & lakan =( så tråkigt med tvätt.


TILDA LÄSER TIDNING......=D

      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: