bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

YES!!!!!!

Kategori: Allmänt

Natten har inneburit mycke amning + att jag gav henne tillägg en gång 30ml. Sen sov hon iallafall i 3tim. Amningen har troligtvis inte kommit igång ordentligt så hon blir inte nöjd , sen är det lite mysigt med mamma som napp.

Känner mig lite mera utvilad efter att ha fått sovit 3 timmar i sträck NICE!!

Skruttan är så mysig & go på alla sätt.

Efter morgon amningen så var det dags för frukost för mig te & macka mums!

Sen tog det inte lång tid efter det så kom barnmorskan Eva & frågede om jag fortfarande ville åka hem dum fråga självklart. När hon gått så slängde jag mig på telefonen & ringde Roger & sa att han kunde komma & hämta oss.

Då måste jag bara skrivas ut av kirurgläkaren Maria Jonsson (kirurgchef) hon sa inte mycket jag fick diklofenack kombination med  2st alvedon.

Sen kom det en annan barnmorska som pratade lite allmänt om olika saker.

Var förbi förlossningen & tog kort  & la ut lillskruttan på webbisar.

Påvägen hem hämtade vi ut min medecin & plockade upp Emelie som var genomförkyld.

Sen var det bara att slappa & sova när skruttis sov.
Roger hämtade upp Robin & Caroline dom frågade direkt om jag skulle få komma hem idag eller han lurade dom & sa att han inte visste. Så de blev väldigt överraskade när jag var hemma när de kom hem.
Myskväll med familjen resten av kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: