bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Helt slut men otroligt Lycklig

Kategori: Allmänt

Har varit en natt med mycket matande & blöj byten.  Mysigt att ha Roger här även om han inte gick att väcka i natt. Han fixade med frukost som vi åt på rummet i lugn & ro vill inte gå ut när man fortfarande har kaden kvar. Blev iallafall av med droppen igår. Hoppas på att bli av med den snart & även nålen i handen. Vi försökte med att jag skulle få åka hem idag jag & lillskruttan mår ju bra. Barn läkaren var jättenöjd med skruttan det ända som var att hon var lite sprittig så han ville ha ett blodsocker , det låg jättebra 3,4. Men min gynläkare ville inte släppa hem mig idag tidigast imorgon kanske inte då heller sa hon , en dag till kan jag gå med på sa jag men inte två då ska vi båda vara döende i såfall. Jaha så då var det bara att vara kvar en natt till & Roger måste åka hem för Robin hade kvartfinalsmatch mot Bålsta hemma dom vann den så de går vidare till semifinal.
I semifinalen får de möta Hallstavik.
Roger åkte runt 14-tiden skit jobbigt jag ville ju oxå hem =0(
Var mest på rummet efter att älsk åkt lyssnade på radio & myste med liten.
Åt middag ute i dagrummet fick vegg-mat igen fast vi sa till redan vid lunchen att jag inte ska vegg-mat men sån tur var det potatisbullar & någon grönsaksgegga. Åt i allafall potatisbullar & lingonsylt.
Kollade enstund på tv sen blev det bebis mys & läsa lite.
Kvällsfikade runt 21-tiden sen gick vi & lag oss tidigt så det skulle bli ny dag & vi förhoppningsvis kan åka hem. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: