bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

👍Vi kĂ€mpar pĂ„ 👍

Kategori: AllmÀnt

Jaha ny dag nya tag
Inatt blev det inte mycket sömn trÀstolarna var ingen HIT
Idag missade jag inte lĂ€karen vi fick positiva besked ❀ flyttar under dagen till rehab avdelningen WIHO sköterskan sa Ă„t mig att Ă„ka hem & vila SKA BARA kolla hyr det blir pĂ„ nya avdelningen om ❀ skulle fĂ„ enkelrum eller dela
Inte de jag ville höra till svar blev det han ska DELA 👎 innebĂ€r att inte jag kan vara kvar
BerĂ€ttade det för ❀ han blev inte sĂ„ glad sĂ„g jĂ€tteledsen ut stackar Ă€lskling
Min snÀlla rara Goa pappa kom & hÀmtade mig
VĂ€l hemma blev det massa praktiska telefon samtal försĂ€kringarna vi hade gĂ€llde inte facket hade vi inget att hĂ€mta hos jobbet fĂ„r jag svar pĂ„ imorgon ❀ har Ă€ven en sjukfallsförsĂ€kring hos banken lĂ€ste lite om det dĂ„ fanns det tvĂ„ olika ringde kundtjĂ€nst för att kolla vilken vi hade vet ni va kĂ€rringen pĂ„ andra sidan sĂ€ger dĂ€r har vi ett litet dilemma jag fĂ„r inte tala om det för dig what Ă  fuck vi Ă€r för i he****e gifta för det andra han har fĂ„tt en stroke Ă€r förlamad i hela höger sida vilket innebĂ€r att han inte kan skriva hon frĂ„ga om fullmakt & för det tredje sĂ„ngare han afasi & Ă€r inte advekvat i sina svar det betyder att han inte kan prata & inte alltid svarar rĂ€tt
Slutade med att jag ruttnade & lag pĂ„đŸ‘Ž
Var till Ica & inhandlade lite saker som ❀ ville ha bilsport Aftonbladet cola & mjölk hem
HÀmtade ut paket frÄn Ellos pÄ en restvara till Tilda
VĂ€ntade in Caroline som kom med bussen
Plockade ihop â€Ă¶nskemĂ„l & for till Almunge hĂ€mtade lillbusan vidare mot ackis
Allt hick bra Busan satt i pappas knÀ & matade honom med gott & blandat
Dom myste dÀr jag skjutsade Robin till innebandytrÀningen passade pÄ att tanka det lööööös rött hihi
Var kvar till ca halv Ă„tta
NĂ€r bi for satt ❀ & lĂ€ste bilsport kĂ€kade skolkritor & drack cola MYS
Nu Àr jag trött fortsÀtter med vÄran dag imorgon kram sov gott

Kommentarer

  • Annica, mamma till 6, och 7 an pĂ„ vĂ€g sĂ€ger:

    Åhh fasiken vilka otroligt knĂ€ppa regler banken har!!!:-((

    Vi saknar er massor ❀❀

    2013-01-17 | 03:21:08
    Bloggadress: http://trollmorsbusungar.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr: