bjorkhallsbusarna

Petra 38 4barn Emelie-94 ,Robin -97,Caroline -98 & Tilda -10

Bvc 3-årskontroll Tandis

Kategori: Allmänt

I morse var vi lediga tog det lite lugnt myste med lella & Disney junior
Vips så var klockan 8,45 shit 9,00 skulle vi vara på Bvc hade tänkt promenera dit men det fick bli bilen istället
Tilda var som vanligt skit blyg ville inte göra något i början inte väga sig inte mäta sig så jag fick kliva upp med henne på vågen 😖 sen fick jag väga mig själv kändes mindre kul att se vad man vägde 👎
Fick mäta henne under gallskrik på bebis bänken 95,5 cm lång & hon hade gått upp lite väl mycket på 1 år väger 18 kg nu så nu är det slut med små ätandet kakor godis & skit till mutor som det blivit en hel del nu när man inte orkar ta konflikter hela tiden
Efter det åkte vi hem fixade frukost väckte Robin , Caroline & hennes 3 nattgäster
Ståt i telefon kö ggr 2 till försäkringskassan först ang min sjukskrivning när ❤ blev sjuk & sen till föräldrapenningen för att se hur många dagar vi hade kvar
Fixade mig för att fara till Tandis planera vad jag måste göra nu framöver - ta bort så mycket som möjligt som innehåller socker 👎 ett måste
När jag var på väg hem ringde ❤ & sa att han redan var hemma shit va gör jag?????????
Ringde till min underbara Goa fina vän Hanna kollade om hon eller Jason kunde åka upp till oss & betala taxin självklart fick jag till svar så underbart med så underbara vänner där inget är ett problem
Fixade lite kaffe & kaffebröd sen satt vi ute på baksidan i 🌞 & fikade NICE
Sen tog jag Caroline & Tilda en promenad till Ican handla lite till middagen
Det blev köttfärs & kycklingtacos med bästa Hanna & Jason
Efter middagen så blev det popcorn salta pinnar & lets dance
Slö tittar på tv trött blir nog snart sängen kram sov gott 💕

Kommentarer


Kommentera inlägget här: